Vragen

Ja, we raden mensen altijd aan om telefonisch te reserveren, dan bent u verzekerd van een plekje. Vooral in het seizoen, de weekenden en de vakanties zitten wij geregeld vol.

Als er tijd en ruimte is, zou u gerechten bij ons kunnen afhalen.

Wij doen dit er als extra service bij. Om deze reden kunnen we het helaas niet altijd aanbieden. Wij raden u daarom aan om tijdig te bellen of het mogelijk is en welke tijden er nog beschikbaar zijn.

Jazeker, we hebben bonnen van € 10,-, € 25,-, of € 50,-.

Deze kunt u tijdens openingstijden bij ons komen ophalen.

Ja, we hebben verschillende soorten beslag.

Mocht u hier specifieke vragen hebben kunt u altijd een mailtje sturen met daarin uw vragen.

Ook telefonisch kunnen we u verder helpen met uw vragen over allergieën.

Nee, wij hebben helemaal geen gerechten uit de frituur.

Hier is onze keuken niet voor ingericht. Wel hebben we verschillende alternatieven.

Mocht u deze willen bekijken: alle gerechten staan vermeld onder menukaart.

Nee, het gehele pand is nu ingericht als restaurant. De schuur waar vroeger de klompenmakerij zat, gebruiken wij nu als opslag.

Ongeveer 25 jaar geleden heeft er inderdaad op het terrein van Pannekoekbakkerij Houtlust een treintje op diesel rond gereden. Helaas, hebben we deze al heel wat jaren geleden weg moeten halen ivm ouderdom en veiligheid.

Aan de voorkant zit bij ons een kleine speeltuin met een klimtoestel, een loopbrug, meerdere schommels, een wip en een glijbaan.

Er zit ook een klein kinderboerderijtje bij met bijvoorbeeld kippen, hanen, ganzen etc.

De dieren lopen niet los, deze zitten achter een hek.